شارژر مگ سیف تنها با آداپتور ۲۰ واتی اپل قادر به شارژ در سرعت کامل ۱۵ وات می باشد
نوشته شده توسط : mehdi changiz

اپل به همراه مدل های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو شارژر جدید مگ سیف را معرفی نمود که با استفاده از حلقه های آهنربایی به پشت وسیله متصل می‌شود و با ارائه قدرت شارژ ۱۵ واتی که دو برابر مقدار سرعت فاصله از شارژرهای بی سیم ۷.۵ واتی از نوع Qi است آیفون را شارژ می کند.

اپل از مشتریان می خواهد که به همراه شارژر ۳۹ دلاری مگ سیف، آداپتورهای موجود در بازار که با پورت ارتباطی usb-c سازگاری دارند را تهیه نمایند. مشتریان قادر خواهد بود که آداپتور جدید ۲۰ واتی اپل را به همراه  شارژر مگ سیف خریداری نماید.

اما نکته جالب اینجاست که بر اساس تست های صورت گرفته این آداپتور ۲۰ واتی تنها آداپتور موجود در بازار است که قادر به تامین ۱۵ وات کامل برای شارژر مگ سیف می باشد. بر اساس آزمایشی که اخیراً برای مقایسه آداپتور اپل با سایر آداپتورهای موجود در بازار صورت گرفته است، مشخص شد که آداپتور ۲۰ واتی اپل قادر به تامین ۱۵ وات لازم برای سرعت کامل شارژر مگ سیف می باشد در صورتی که شارژرهای دیگر قادر به ارائه این سرعت نبود.

پاور قدیمی‌ تر اپل با قدرت ۱۸ وات در این تست توانست آیفون ۱۲ پرو را با شارژر مگ سیف در سرعت ۱۳ وات شارژ کند اما پاور آداپتورهای ۹۶ وات سایر برند های مورد تست قرار گرفته که حتی بیشتر از ۲۰ وات بودند در هنگام کار با شارژر مک سیف به زحمت توانستند به سرعت ۱۰ واتی برسند.

بنابراین اگر می‌خواهید آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو با شارژر مگ سیف در سرعت کامل شارژ نمایید حتماً باید از آداپتور ۲۰ واتی اپل استفاده نمایید. در حقیقت کمپانی های دیگر باید آداپتورهای جدیدی را به طور اختصاصی برای شارژرهای مگ سیف طراحی نمایند تا قادر باشند ۱۵ وات مورد نیاز برای ارائه سرعت کامل شارژر مگ سیف را تامین نماید.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: